Tájékoztatás - TRVV

Nyomtatás
Készült: 2018. július 19. csütörtök
Folyamatos törekvésünk, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk Ügyfeleink számára, beépítve  működésünkbe a modern technika biztosította lehetőségeket. Célunk, hogy olyan szolgáltatóvá váljunk,  ahol az Ügyfelek kiszolgálása a legmagasabb minőségben, a XXI. századi elvárásoknak megfelelően történik. Ennek megvalósításában egy újabb lépcsőfokhoz érkeztünk. 
 
2016-ban elindult a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. háttérfolyamatainak és rendszereinek  fejlesztése a regionális víziközmű társaságok közös tulajdonosa, az MNV Zrt. vezetésével. Az  Ügyfélszolgálatot is érintő változás célja, hogy egy gazdaságosan működő, a teljes vízszolgáltatási szektoron belül egységesen és gyorsan fejleszthető rendszer kerüljön kialakításra, lehetővé téve a gyorsabb és egyre magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást. 
 
A fejlesztéseknek köszönhetően az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik, így Ügyfeleink is könnyebben kaphatnak választ kérdéseikre, kéréseikre. 
 
Az átállás miatt 2018. július-szeptember közötti időszakban az ügyfélszolgálati ügyintézésben fennakadások várhatóak.  
 
Készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken: 
MOBIL applikáció: Vízcenter 
Call Center: +36 (80) 205-157 
Központi ügyfélszolgálatunk: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 
Segítő együttműködését köszönjük! 
 
Szolnok, 2018. július 18. Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

____________________________

Balmazújváros Város
Önkormányzata


4060 Balmazújváros
Kossuth tér 4-5.


Telefon:+36(52)580-102
Fax:+36(52)370-035

Web: www.balmazujvaros.hu

 

 

Copyright © 2018 Balmazújváros. Minden jog fenntartva.
Ma: 2018-12-11 van. PointLink.